vineri, 10 februarie 2012

First hello



Presupun că ar trebui să fac o introducere din moment ce „arunc” blog-ul în lume,din păcate,nu știu căt de bine aș putea să mă pricep la așa în ceva.În plus,nu vreau să vă plictisesc cu cine știe ce aberație îmi trece mie prin cap,de fapt,nu vreau să ma plictisesc nici pe mine însămi.După cum ați observat,din sidebar cel puțin,o să încerc pe cât de mult îmi permite lipsa talentului să vorbesc despre cărți sau,de ce nu,orice alceva.Desigur,aștept și sugestii,ba chiar v-aș implora să-mi dați câteva dar poate ar fi cam penibil…sau nu?Oricum,nu cred că îi pasă cuiva.Fără a o mai lălăii la neșfârșit vreau să vă urez `Bun Venit!’ iar dacă aveți vreo nelămurire îmi puteți trimite un e-mail la itsjust.mary@yahoo.com .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu