marți, 28 februarie 2012

Rapirea (#2 Cele nouă vieti ale lui Chloe King)



PISICILE CAD MEREU ÎN PICIOARE
Pentru Chloe King, viaţa devine din ce în ce mai palpitantă. Ea nu este nicidecum o adolescentă oarecare, iar faptul că se dovedeşte a fi descendenta unei rase mitice de feline o transformă în ţinta principală a războinicilor din Ordinul A Zecea Lamă.
O povară greu de dus pentru o fată de şaisprezece ani, dar destinul ei este pecetluit şi trebuie să se împlinească. Ea este Aleasa şi trebuie să-şi salveze semenii, chiar cu preţul sacrificiului suprem. Dar să nu uităm că are nouă vieţi!
Deși mi-am cumpărat de curând primul volum din această serie încă nu am avut destul de timp să o citesc,însă cu siguranță o să mă apuc cât mai repede posibil de ea.Sunt nerăbdătoare să pun mâna și pe cea de-a doua.Nu știu vouă,dar mie una chiar îmi place la nebunie coperta.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu