miercuri, 29 februarie 2012

Seriously,you should listen this



Voi încerca să prezint în fiecare săptămână un album care merită ascultat,cel puțin din punctul meu de vedere,până la urmă gusturile nu se discută.Pentru astăzi am ales The Fray,probabil ati mai auzit de ei pentru că albumul este destul de vechi ( februarie 2009).Totuși eu apreciez muzica lor,sunt printer puținii artiști ale căror piese mă inspiră,mă liniștesc și mă fac să meditez la propria-mi viață,lucru care consider că este destul de important având în vedere că în ultima vreme toate melodiile „de succes” au două versuri fără noimă care se repetă la nesfârșit.Coperta albumului în sine nu mi se pare foarte deosebită însă cea pentru single-ul How To Save A Life(o puteți vedea mai sus) este superbă.Albumul conține 10 piese,iar versiunea deluxe încă 8.Mai jos aveți și lista.



1."Syndicate"
2."Absolute"
3."You Found Me"
4."Say When"
5."Never Say Never"
6."Where The Story Ends"
7."Enough For Now"
8."Ungodly Hour"
9."We Build Then We Break"
10."Happiness"
11."Heartless"
12."Never Say Never"
13."You Found Me"
14."Where the Story Ends"
15."Fair Fight"
16."Be The One"
17."Uncertainty"
18."How To Save A Life"

Și pentru că presupun că nu am dreptul să pun un link de download fără a fi acuzată de piraterie sau mai știu eu ce,o să vă las doar melodiile pe care le ascult aproape tot timpul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu