sâmbătă, 27 aprilie 2013

Wishlist - April 2013


Sunt câteva cărți pe care chiar mi le doresc să le citesc,unele încă nu au apărut pe la noi din păcate.Mai jos aveți wishlistul meu din această lună.
->Insurgent de Veronica Roth - Am citit acum două săptămâni prima carte din serie și sunt absolut obsedată de ea,vreau să zic că o ador pur și simplu.Nu m-am putut abține și mi-am comandat și a doua carte,sper să ajungă cât mai repede.
->The Fault in our stars și Looking for Alaska de John Green - Am dat întâmplător de niște citate din aceste cărți pe Tumblr care m-au făcut destul de curioasă așa că am cautat mai multe informații despre ele.Chiar dacă mă feresc deobicei să citesc genul acesta de cărți acestea chiar mi se par geniale și numai bine că prima dintre ele va apărea in mai la editura Trei.
->The perks of being a wallflower de Stephen Chbosky - Am văzut filmul cu ceva timp în urmă și chiar mi-a plăcut.Am citit și câteva pagini din cartea în engleză și mi se pare foarte interesantă.M-am regăsit mult în film și probabil mă voi regăsi și în carte.Probabilo voi citi cât de curând și pe aceasta pentru că o să apară și aceasta în România.
->Delirium de Lauren Oliver - Mă duce oarecum cu gândulla Divergent și Hunger Games.Să mai menționez și că ador coperta?
->The mortal instruments de Cassandra Clare - Trebuie să recunosc că am ajuns să fiu atrasă de această serie datorită filmului care urmează să apară,deci sper să reușesc să citesc cărțile înainte.
->Beautiful Creatures de Kami Garcia and Margaret Stohl - Îmi place ideea seriei per ansamblu și ador coperțile.Știu că o să apară și un film care îmi amintește de Twilight,sper să nu fie așa totuși.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu