vineri, 10 mai 2013

Copertă „Allegiant” de Veronica Roth + Scuze


În sfârși a apărut coperta!!Acum pot să plâng de fericire,nu serios chiar îmi vine să plâng pentru că iubesc atât de mult seria asta încât m-as teleporta în ea,chiar dacă probabil aș fi prima care ar murii pe acolo dar ....nu mai contează.Mor de nerăbdare să o citesc deși nici nu prea aș vrea pentru că știu că este ultima,dar încă mă rog să mai apară încă vreo 50 de cărți,o să le citesc toată viața mea =))
Să vorbesc și despre copertă totuși că doar asta era și ideea,nu prea știu ce să zic despre portocaliul ală,nu prea este pe gustul ochilor mei însă mă duce cu gândul la foc ceea ce merge perfect cu semnul valului,care habar n-am ce este cu el și nu știu nici ce înseamna titlul cărți deci dacă știe cineva să ma lumineze și pe mine.

Also,vreau să îmi cer scuze pentru că am fost și o să fiu ma inactivă câteva săptămâni pentru că am început perioada tezelor iar în weekend am examene la Ecdl ,așa că sper că mă înțelegeți că sunt moartă de oboseală și tot ce vreau este să mă arunc în pat și să nu ma mai ridic (nici măcar să citesc n-am mai reușit de două zile) .

Și nu uitați de concursul secolului - aici!!


5 comentarii:

Uu. Am văzut coperta şi credeam că e un singur fanart. S-a dezvăluit repede. Sunt un pic dezamăgită. Culorile sunt complementare şi arată un pic a benzi desenate. Btw, abia aştept să o citesc <3
Şi apropo, ai primit email-ul meu? Mi le tot mănâncă cineva. Găsesc înapoi numai rapoarte de "livrare nereuşită" -.-

Nu,n-am primit nimic :-??

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Imi place noua coperta. Da....si mie imi vine sa plang cand ma gandesc ca este ultima carte din serie. Am inteles ca ALLEGIANT inseamna loialitate. Sau cum mai spun uni ca aceasta carte ar fii un tribut lui AL.( AL+THE+GIANT) :D

Cred că mai degrabă se potrivește Allegiant ca loialitate,Al nici măcar nu pot să zic că a fost un personaj prea important,pe mine una nu m-a impresionat cu nimic :-??

Trimiteți un comentariu