duminică, 19 mai 2013

Eurovision


Am mai aruncat și eu aseară câte un ochi la finala Eurovision,n-am stat până la sfârșit pentru că ma lovit somnul dar astăzi am văzut că a câștigat Danemarca,adică Emmelie de Forest.E foarte frumoasă dar nu pot să zic că mă omor după cântec.

Și printre preferații mei:

Eram sigură că va câștiga ea pentru că....cine nu a auzit de Cascada?!Melodia e foarte tare,cred că prinde la public plus că tipa chiar are prezență scenică.

O altă melodie care credeam că o să câștige pentru că e mai ...tinerească?Cred că sunt o tonă de fete care mor după el deci da =)) Și mi-a plăcut și coregrafia.

De România nici nu mai zic,melodia mi se pare ridicolă,mă bufnește râsu din primele secunde.Nu înțeleg tot conceptu ăsta de „Dracula” sugrumat care își proclamă viața,înțeleg că vrea să promoveze ceva despre care știe toată lumea dar....dear God,e atât de oribil.Și chiar nu pot să îmi închipui ce a fost în capul lui (sau a altcuiva) când l-a îmbrăcat în chestia aia de zici că este o rochie.Serios acum,omul o cânta bine dar o dă în penibil cu tot vampirismul ăsta.

6 comentarii:

De aceeasi parere stiai ca melodia de la Danemarca e plagiata? Robin <3 <3 , daaaa si cea de la Moldova fost draguta si in privinta lui Ouatu :)) creed ca numele spune tot, PENIBILLL

Habar nu aveam :)) La cea din Moldova nici nu am fost atentă,încercam să mă împart între televizor și carte =))

Se spune că a fost cea mai ciudate prestaţie, a noastră. Ne-am cam făcut de râs anul ăsta.
Mie mi-a plăcut mult Moldova şi Danemarca a fost drăguţă. Au meritat să câştige, zic eu ^^

Rosa su Suedia nuu? :O3
*crying*

Sunt de acord cu tine în ceea ce privește prestația României :))

Trimiteți un comentariu