joi, 23 mai 2013

Fan Art : Divergent

Știți că sunt obsedată de Divergent,nu?Dacă nu știați vă spun acum.Așadar până îmi va trece obsesia voi continua să tot vorbesc despre ea pe blog,deci îmi pare rău pentru cei care nu sunt fani. Astăzi m-am gândit să postez câteva fan art-uri din sutele pe care le-am salvat de pe Tumblr.Dacă vă place ideea o să postez și pentru alte cărți sau filme.





Mai am câteva (sute) salvate dar nu vreau să vă plictisesc prea mult.În final vă las cu piesa unei fete Chloe care a scris o piesă inspirată de Divergent și mi se pare atât de genială!Îmi vine să-mi iau cartea în brațe și să mă pun pe plâns.


4 comentarii:

Cum ar putea cineva să nu fie fan Divergent? Pentru că dacă există o asemenea persoană, clar a fost căzută în cap la naștere. Fangirling together? Omg omg omg Four! :)) Șmecheră poza cu Tris, îmbrăcată în negru :D Melodia e heartbreaking!!!! :o3

În sfârșit cineva care vrea să fangirl-uiască alături de mine =)) Vreau și eu un Four pentru numele lui Dumnezeu.Melodia chiar e,m-a luat depresia rău de când am ascultat-o și mă gândesc numai la carte,cred că o iau razna. =))

Nu esti singura :)), eu mi-am umplut camera numai cu citate din carte, poze cu simboluri este o nebunie. Da,da,da si eu vreau un Four(Tobias):X<4 :)) Cred ca l-as tine in vitrina si m-as holba toata ziua la el. :0) Imi place atat de mult poza cu acvariul ala, imi aduce aminte de momentul cand a trebuit sa-l omoare pe Will:( Melodia este superba....:D

Aș vrea și eu să fac asta dar m-ar ucide mama =)) Ar trebui să ne trimită un Four pentru fiecare <3

Trimiteți un comentariu