luni, 20 mai 2013

„Fetele Gallagher” împreună cu revista Bravo

Da,ați citit bine,cei de la Leda împreună cu revista Bravo vă oferă din nou ocazia de a vă achiziționa seria „Fetele Gallagher” de Ally Carter,la un uimitor preț de 10,99 lei pentru un pachet cu două dintre cărți + revista.Oferta este valabilă de mâine 21 mai.Probabil muți dintre voi nu sunteți prea încântați deoarece cărțile au mai fost dată și în urmă cu un an alături de revista Bravo Girl însă eu nu am aflat atunci de ele așadar sunt chiar entuziasmată să mi le cumpăr(chiar dacă nu știu pe unde o să le fac loc în bibliotecă) .Oh.și am menționat faptul că coperțile cărților în engleză sunt mult mai adorabile? :)) Așadar,voi aveți de gând să vi le cumpărați sau le dețineti deja?Dacă le aveți,cum vi s-au părut?

2 comentarii:

si mie mi se par mai reusite coverurile straine! :o3 si eu mi le cumpar maine si sper sa nu regret!! :))

Same for me :)) Dar am auzit că e drăguță seria,sper să nu mă dezamăgească.

Trimiteți un comentariu