marți, 21 mai 2013

La reducere (#1)

Bântuiam pe internet și am dat peste niște super reduceri la niște cărți pe care cel puțin pe mine chiar mă interesează așa că m-am gândit să vi le prezint și vouă,poate sunteți și voi interesați să vi le achiziționați.


Volumele 1-6 din seria Academia Vampirilor

Prețul inițial al unui volum: 49,90 RON
Prețul redus: 19,90 RON
Preț inițial al pachetului (toate volumele)  : 289,40 RON
Prețul redus : 99,90 RON

Pachet Georgina Kincaid (Volumele 1-5)


Preț inițial al pachetului  : 214,50 RON
Prețul redus : 99,90 RON

Pachet Dispozitive Infernale (Volumele 1-2)



Preț inițial al pachetului  : 89,80 RON
Prețul redus : 44,90 RON

Frenezia de Francesca Lia Block


Preț inițial  : 34,90 RON
Prețul redus : 19,90 RON

Volumele 1-7 din Vampirii din Morganville


Prețul inițial al unui volum: 39,90 RON
Prețul redus: 19,90 RON


Cam atât pentru astăzi.Cum vi se par reducerile?Mie mi se par foarte profitabile!Vă tentează să vă cumpărați ceva?






2 comentarii:

Vreau si euuuu Academia Vampirilor... Man, it's awesome. Sunt la 5 si tot timpul vorbesc despre ea... E mai grozava decat ma asteptam <3

Și eu vreau să le citesc dar deja am destule cărți care trebuiesc citite. =))

Trimiteți un comentariu