joi, 16 mai 2013

Last seen (#1)

M-am gândit să fac o categorie în care să vă vorbesc despre ultimele filme pe care le-am văzut,la cum mă uit eu din an în paște la un film nu o să vă stresez prea tare cu asta.Cu o săptămână în urmă am văzut The First Time.Mai știți că vă vorbeam la Can't wait to see(#1) despre Dylan O'brien?Ei bine mă uitam pe Tumblr după poze cu el (pentru că trebuia să fangirl) și am găsit o poză cu el și  Brit Robertson (pe care o știu din The Secret Circle) așa că mă întrebam de unde până unde au ajuns ăștia doi împreună,m-am documentat și am aflat că au făcut un film împreună,și cum amândoi mi se par drăguți am zis de ce să nu-l văd.
Ideea filmului e cam....ridicolă?Nu văd de ce ai vrea să faci un film despre așa ceva (titlul este destul de sugestiv pentru toți sper).Mi-a plăcut în schimb caracterul personajelor,sunt destul de bine schițate și sunt chiar impresionante,ieșite din banal,nu sunt doar o fată și un băiat cu un comportament tipic de liceeni care ajung să se culce împreună,au ceva deosebit și asta chiar mi-a plăcut.Poate dacă filmul s-ar fi bazat pe altceva ar fi fost și mai frumos dar recomand totuși filmul (celor peste 18 ani pentru că ...na).Și vă las și trailerul :)




2 comentarii:

Eh, hai, recomanda si subtitrarea acum daca tot ii faci reclama... de o persoana foarte draguta... Si ma simt... :))

Mie mi-a placut filmul, in plus Dylan mi se pare pur si simplu adorabil si se potriveste grozav cu Brit. Eu o stiu pe ea din Life Unexpected si dupa am urmarit-o si-n Secret Circle si imi place.

M-a enervat totusi ca Victoria Justice l-a totally friendzoned. Adica... E grozav! In fine, mi-a placut filmul.

Bine fie,nici nu-mi amintesc dacă era subtitrarea ta sau nu =)) Victoria nu mi-a plăcut deloc în film,a fost ca nuca în perete.

Trimiteți un comentariu