miercuri, 15 mai 2013

Making of: Love,Rosie (#1)


M-am gândit că ar fi o idee bună să fac postări despre filmele care se filmează în aceste momente,să pun poze din timpul filmărilor,detalii despre locații și ce altceva interesant mai găsesc.Știu că sunt cam în urmă dar tocmai astăzi am aflat că se va face un film după Love,Rosie care este una dintre cărțile mele favorite.În România o găsiți sub numele de Suflete pereche și este scrisă de Cecelia Ahern,v-o recomand cu toată căldura este o carte minunată!Nu vreau să aberez eu prea mult despre carte așa că vă voi lasă cu sinopsis-ul cărții.
Rosie si Alex, cei mai buni prieteni sau suflete pereche?Din copilarie, Rosie si Alex au fost mereu impreuna, la bine si la rau. Dar sunt nevoiti sa se desparta, atunci cand Alex si familia lui se muta in America. Rosie se simte pierduta fara el. Apoi, tocmai cand e pe cale sa plece la Boston, pentru a fi alaturi de Alex, primeste niste vesti care ii schimba viata. Legatura magica dintre cei doi ramane, dar poate supravietui prietenia anilor si kilometrilor distanta  ca si unor noi relatii ? Interpretarile gresite, intamplarile neprevazute sau, pur si simplu, ghinionul i-au tinut departe, pana acum. Vor risca ei oare totul - inclusiv prietenia - pentru adevarata dragoste? Ce rasturnari de situatii si ce surprize le rezerva soarta de data asta...?
În film Rosie este interpretată de Lily Collins,care este printre actrițele mele preferate și probabil o știți din City of Bones, iar Sam Claflin va fi Alex,care este și Finnick Odair în The Hunger Games: Catching Fire,deci actorii mi se par destul de buni,mie cel puțin chiar îmi plac.


În ultimele două zile cei doi au filmat în Toronto,Canada și vor mai filma în acel loc pentru încă două zile după care filmările se vor desfășura în Dublin,Irlanda.Filmul va fi lansat în 2014 și va fi distribuit și în România de câtre Media Pro.La final vă las cu poze de la filmări și sper să vă placă postarea!

13 Mai
 


14 Mai


 



1 comentarii:

Omg! Deci sunt ataaaaat de fericita ca vor face filmul pentru ca acea carte e absolut grozava, am citit-o in doua zile... nu, intr-una. Mi s-a parut foarte bine scrisa si povestea e pur si simplu grozava. Nu-mi vine sa cred! Ma bucur foarte mult, iti multumesc ca ai postat asta!

Trimiteți un comentariu