vineri, 17 mai 2013

Making of : Love,Rosie (#2)


Aceasta este continuarea postării Making of: Love,Rosie (#1) .Nu știu cât de entuziasmați sunteți de această rubrică dar voi continua și cu alte filme,așadar dacă știți alte filme care se filmează în momentul actual și vreți să aflați mai multe despre ele doar spuneți-mi despre ce film este vorba și voi încerca să fac o postare cu mai multe informații.Dar să revenim la Love,Rosie ,ieri s-au făcut ultimele filmări în Toronto,Canada iar pentru restul filmului se va filma în Irlanda deci nu sunt sigură dacă vor mai apărea poze sau nu .Să sperăm ca apar pentru că mie chiar îmi plac foarte mult.Și încă un lucru care mi se pare impresionant este că Lily și Sam se înțeleg foarte bine chiar și în afara camerelor de filmat, ceea ce este minunat.Vă las și pe voi să vedeți câteva poze de la filmările de ieri. :)





Oh și am terminat de citit Divergent (da, după 50 de ani) și vroiam să fac recenzia astăzi but I've over slept (shame on me) deci m-am trezit frumos la 8 și n-am mai făcut nimic din ce plănuisem să fac, deci probabil recenzia pe săptămâna viitoare. :))


2 comentarii:

You overslept, dar te-ai trezit la 8? Who are you and what have you done to Mary?

Eu sunt foarte, foarte curioasa de rezultat... Am citit zilele trecute ca se arunca toti cumparatorii, deci e destul de sigur ca o sa il vedem. Abia astept, totusi!

8 seara! =))
Și eu sunt curioasă rău!Sigur o să îl vedem și noi,deja l-au luat cei de la Media Pro deci ar fi chiar culmea să nu apară la cinema.

Trimiteți un comentariu