luni, 27 mai 2013

„Micuțele Mincinoase” vin la Pro Cinema!


Din 29 mai,  „Micuțele mincinoase”(„Pretty Little Liars”),eroinele unuia dintre cele mai populare seriale americane vor fi prezente la Pro Cinema,de luni până joi,de la ora 20:00.Inspirat de popularele romane ale Sarei Shepard, „Micuțele mincinoase” sunt interpretate de Lucy Hale,Ashley Benson,Troian Bellisario,Shay Mitchell și Sasha Pieterse.Regizat de Norman Buckley,care a semnat regia și pentru „The O.C.”, „Micuțele mincinoase” s-au dorit un fel de „Neveste disperate” pentru adolescenți. „Niciodată să nu ai încredere într-o fată frumoasă cu un secret urât!” - aceasta ar putea fi deviza „Micuțelor mincinoase”.Când Alison,buna lor prietenă,dispare în mod misterios,patru prietene cred că secretele lor sunt în siguranță pentru totdeauna.La un an de la dispariția manipulatoarei Alison,cele patru prietene ale ei,Aria,Hanna,Spencer și Emily încep să primească mesaje de amenințare de la cineva care semnează A...
De asemenea,sezonul al patrulea va avea premiera pe 11 iunie.

Articol preluat din revista Bravo

3 comentarii:

Ai o mica greseala,sezonul al 4-lea apare pe 11 iunie.Dar nu-i nimic.
Stiu, si eu sunt mega-super entuziasmata ca in sfarsit o sa avem pe ecrane serialul.Eu l-am adorat s idebea astept sa ma uit la el din nou.

Oh,mersi că mi-ai spus.:)) O să corectez imediat.

unul din serialele mele preferate :x

Trimiteți un comentariu