marți, 14 mai 2013

New still from Divergent


Tocmai ce am văzut pe Tumblr că a apărut o nouă poză din filmul "Divergent",care va fi lansat anul viitor din păcate.Pentru cei care nu știu încă actorii/personajale,în poză apare Shailene Woodley,care o joacă pe Beatrice/Tris Prior,și dacă nu mă înșel în stânga se află și Theo James,cel ce îl interpretează pe Tobias/Four însă nu sunt foarte sigură pentru că  sunt cam chioară iar imaginea nu este chiar high quality deci nu bat prea bine până acolo =)) Secvența este cea a inițierii,în care Beatrice trebuie să sară de pe acoperiș în sediul Neînfricaților.
Îmi pare rău dar este o postare pe grabă,mă gândeam să fac o altă postare mai detaliată despre filmul Divergent în care să prezint castul și locurile de filmare dacă este cineva interesant desigur,nu aș vrea să bat câmpii aiurea doar pentru că pe mine mă pasionează subiectul. 
De asemenea aș vrea să știu dacă vă deranjează că majoritatea titlurilor de la postări sunt în engleză,mie una mi se pare că suna mai bine,dar poate este doar opinia mea.Și în final sunt curioasă dacă mai este și altcineva entuziasmat de film pentru că mie una îmi vine să țopăi de fericire :))

6 comentarii:

Ce n-as face eu sa apara mai devreme filmul !!Il ador ,sunt asa de curioasa cum o sa joace actorii...chiar ma roade curiozitatea :D Sper sa puna cat mai multe poze de la filamari,macar sa ne facem si noi o idee generala .

Oh mie îmi spui!Eu una nu prea sunt foarte încântată de actori,îmi place doar de Shailene și de actrițele care le interpretează pe Christina și Jeanine,mi se par că se potrivesc cu personajele.Pe mine mă miră faptul că au început deja să lanseze poze oficiale de la filmari,mi se pare destul de devreme având în vedere că filmul o să apară cam peste un an.Să sperăm că o să avem și un trailer cât mai curând <3

Mmm:-? Nu cred ca e Tobias pentru ca in carte o astepta jos...la trambulina sau ce o fi fost aia:))
Abia acum am dat blogul tau...si e tare fain! >:D<

Mulțumesc mult! <3 Cred că ai dreptate,dar la cum schimbă aștia o mulțime de lucruri în film nu m-ar surprinde.=)) Poate este Eric totuși :-?

Mda. Poate, ei chiar schimba o gramadaaaa de lucruri. :-??

http://i.imgur.com/ShfZHU6.png
M-am lămurit,nu este Tobias :))

Trimiteți un comentariu