luni, 6 mai 2013

Primele 100 de cuvinte - "Insurgent" de Veronica Roth


Mă trezesc cu numele lui pe buze.Will.
Înainte să deschid ochii,îl văd din nou părpușindu-se la pământ.Mort.
Din cauza mea.
Tobia îngenunchează în fața mea,punându-și o mână pe umărul meu stâng.Vagonul saltă pe șine,iar Marcus,Peter și Caleb stau lângă ușă.Iau o gură mare de aer și o rețin în plămâni,încercând să potolesc o parte din apăsarea care mi se adună în piept.
Acum o oră,nimic din ceea ce s-a întâmplat nu părea real.Acum pare.
Expir,dar apăsarea persistă.
-Tris,haide,spune Tobias,ochii săi întunecați căutându-i pe-ai mei.Trebuie să sărim.
E prea întuneric să-mi pot da seama unde ne aflăm,dar,dacă suntem pe care ….

1 comentarii:

Doamnee cat de draguta poate fi cartea!!Sper sa o citesti cu placere asa cum am citit-o si eu....:XXX Lectura placuta !!



Trimiteți un comentariu