vineri, 10 mai 2013

[Review] "Iubitul virtual" de Kate Brian


Este absolut perfect!
De-ar fi si real...
Cand Shawn, iubitul lui Isabelle, o paraseste pe aceasta cu doar o luna inainte de balul de absolvire, Lane si Vivi, prietenele ei cele mai bune, se hotarasc sa treaca la actiune.
Din cateva miscari pe tastatura calculatorului, creeaza pe MySpace pagina lui „Brandon“, baiatul perfect care s-o scoata pe Isabelle din aceasta relatie nefericita. Ce pacat ca e doar virtual!
Dar fetele au si la asta o solutie: il atrag in planul lor pe Jonathan, un baiat incredibil de sexy de la alt liceu, care sa joace rolul lui Brandon. Insa cand Vivi se indragosteste de Jonathan, iar Shawn face tot posibilul sa reia relatia cu Isabelle, intregul complot pare a se narui...


Trebuie să recunosc că prima jumătate a cărții m-a plictisit groaznic,adică până a apărut Jonathan în peisaj, ca să fiu mai exactă.Începutul mi s-a părut ...banal,cred că e cel mai potrivit cuvânt.Ni se prezintă personajele iar apoi începe nebunia planului lui Vivi ,care la început mi s-a părut obsedată și ridicolă,înțeleg să dorești să-ți aperi prietena dar Vivi a cam dus totul la extrem.Prin urmare în prima parte mi-a plăcut mai mult de Lane,care este o tipa cu picioarele pe pământ și îndrăgostită de cel mai mult prieten al ei,Curtis.În schimb în partea a doua m-am atașat complet de Vivi.Toată nebunia ei m-a făcut să o îndrăgesc și mai mult,era atât de agitată,disperată și dispusă să facă orice pentru Isabelle,chiar să renunțe la băiatul pe care îl iubea.Când totul se complică chiar nu mai poți să lași cartea din mână,cel puțin eu nu am putut până nu am terminat-o,adică  la 4 dimineața.Chiar vă recomand cartea,poate veți fi plictisiți la început dar cu siguranță merită,are câte un pic din fiecare: comedie,dragoste,acțiune și chiar dramă(a lui Isabelle mai degrabă).

+ Câteva citate(sau paragrafe întregi în cazul ăsta)

„-Mă lași?Un tocilar cu jachetă lacrosse și standarde morale ridicate și care mănâncă salată!Aici e un fast-food,pentru numele lui Dumnezeu!Cine mănâncă salată din grădină?spuse Vivi,trăgându-și fermoarul până sus,ca și cum n-ar fi avut de gând să mai rămână.Pun pariu că cel mai periculos lucru pe care l-ai făcut vreodată a fost să-ți faci cărare în partea cealaltă a capului.”

„-Uau,ce atitudine absolut pozitivă ai! spuse Vivi,ținându-și mâinile pe volan.Ar fi trebuit săte faci majoretă.
-Nu glumesc!N-a citit nici măcar De veghe-n lanul de secară! bombăni Lane.Cine n-a citit De veghe-n lanul de secară?!
Vivi se strâmbă și ridică mâna.
-Ăăă...eu?
Lane clipi.
-Atunci cum ai luat notă bună la lucrare?
-E chestia aia micuță care se numește internet!Poate ai auzit de el.Au o grămadă de rezumate on-line,spuse Vivi.”

2 comentarii:

Mi s-a parut super tare cartea, m-a amuzat si eram moarta dupa Jonathan. Nu-mi amintesc pe cine preferam dintre fete, dar imi parea atat de rau pentru Isabelle ca statea dupa Shawn si nu realiza cat de prost e si nu se respecta mai mult. Si adevarul e ca sunt o gramada de tipe in genul asta.
Oricum, e foarte draguta si merita citita.

Sincer mie mi-a părut mai rău pentru Vivi,chiar îmi cam venea să plâng când o vedeam suferind pentru că trebuia să renunțe la Jonathan pentru Isabelle.
Isabelle nu mi-a plăcut,prea bătută în cap și drama queen :))

Trimiteți un comentariu