duminică, 19 mai 2013

Seria "The Dark Duet": Captive in the dark

Astăzi vreau să vă prezint seria „The Dark Duet” scrisă de C.J.Roberts.Trebuie să recunosc că întâi m-au atras coperțile,sunt destul de simple dar pentru mine este exact ceea ce trebuie,ca să nu mai zic că am o obsesie pentru cărțile cu coperți negre (ciudat,știu).Momentan au apărut două cărți din serie „Captive in the dark” și „Seduced in the dark” ,iar a treia carte „Epilogue” este în curs de scriere,și de fapt este cartea scrisă prin perspectiva masculină.Să mai menționez că ador și numele?(yeah,I think I'm on the dark side) Ca să nu o mai lălăiesc o să vă prezint cărțile cu sinopsis-ul tradus de mine deci aș aprecia dacă mi-ați da credit în caz că vreți să-l postați în altă parte.Și încă ceva,subiectul cărților este destul de dur și cu tentă erotică,deci cred că nu le-ar plăcea chiar tuturor,mie însă mi se par interesante și aș vrea să le citesc.

Caleb este un om cu un singur interes,răzbunare.Răpit în copilărie și vândut drept sclav de către un om înfometat de putere,nu s-a putut gândi la nimic altceva decât răzbunare.Timp de doisprezece ani acesta se cufundă în lumea sclaviei pentru a-l căuta pe cel responsabil.Într-un final,arhitectul suferinței lui apare sub o altă identitate,dar cu aceeași natură.Dacă Caleb dorește să se apropie destul de mult pentru a lovi, va trebui să devină el însuși lucrul care i-a provocat atâta oroare,așadar răpește o fată pentru a o instrui să fie tot ceea ce el a fost odată.
Olivia Ruiz,în vârstă de optsprezece ani ,tocmai s-a trezit într-un loc ciudat.Captivă și legată la ochi,doar o voce calmă de bărbat o întâmpină.Numele lui este Caleb,deși acesta cere să fie numit Maestru.Olivia este tânără,frumoasă,naivă și cu un singur defect.Ea are o senzualitate întunecată care nu poate fi ascunsă sau refuzată.Chiar dacă este speriată de omul puternic,sadic și arogant care o ține prizonieră,ceea ce o ține pe Olivia trează în intuneric este atracția ei față de el.

Îmi cer scuze dacă traducerea mea este foarte proastă,nu am tradus cuvânt cu cuvânt pentru că sună aiurea în română.Deci cum vi se pare până acum prima carte din serie? Restul cărților le voi prezenta într-o postare viitoare pentru că acum trebuie să fug să învaț pentru teză. >.<

2 comentarii:

Traducerea suna bine, stai chill :) >:D< Mor dupa coperta <3 E foarte tare :) Cartea e +18? :)) Just sayin :D

Mulțumesc!>:d< Și eu sunt leșinată după copertă :)) Ador părul tipei.Și da,este +18,conține scene de violență,limbaj vulgar și scene erotice.Cel puțin așa scrie pe internet,nu am citit cartea încă. :-<

Trimiteți un comentariu