miercuri, 22 mai 2013

Seria "The Dark Duet": Epilogue

Voi continua astăzi cu prezentarea celei de a treia cărți din seria „The Dark Duet” și anume Epilogue.Înainte de a începe aș vrea să știu dacă sunteți de acord să mai prezint și alte cărți din străinătate care nu au apărut la noi încă sau ar trebui să renunț la această rubrică.Deci să începem,după cum am mai zis această carte prezintă povestea din perspectiva masculină,prin ochii lui Caleb.




Cine sunt eu?Ei bine,de asta încerc să-mi dau seama.Am fost un criminal din adolescență și un monstru ca bărbat.Sunt omul care a răpit-o pe Livvie.Sunt omul care a ținut-o săptămâni într-o cameră întunecată.Dar cel mai important,sunt omul pe care ea îl iubește.Ea mă iubește.Este destul de bolnav,nu-i așa?
Desigur,povestea noastră este mult mai lungă decât poate fi dedusă din câteva propozitții,dar nu-mi pot justifica comportamentul de atunci.Presupun că dacă citiți asta nu mai trebuie să fac acele justificări.Vi le-ați făcut deja pe ale voastre.Citești asta pentru că vrei să cunoști restul poveștii.Vrei să știi ce s-a întâmplat în acea noapte călduroasă de vară din septembrie 2010 ,noaptea în care am întâlnit-o pe Livvie la The Paseo.A fost noaptea în care viața mea sa schimbat din nou.Nu s-a întâmplat exact așa cum Livvie a spus.Ea a fost foarte drăguță cu mine în spunerea poveștii noastre.Adevărul este mult mai....complicat.

De data aceasta nu pot să zic că mă omor după copetă însă îmi place că acum cartea are un aer mai personal,ca și cum ar fi un jurnal.Oh,și să nu uit,cartea va fi publicată pe 15 iunie anul acesta (nu,nu în România).Și acum vă las cu un citat drăgut din a doua carte care l-am pescuit de pe internet,dacă este nevoie să-l traduc să-mi spuneți.


“He had told her he wasn’t Prince Charming, but what he hadn’t said, was he wished he could be.”
Seduce in the Dark (The Dark Duet #2), C.J. Roberts.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu