miercuri, 1 mai 2013

Vanatoare in biblioteca

Am văzut mai multe persoane pe bloguri făcând asta și cum avem o mini-vacanță mi-am zis de ce să nu încerc și eu.Totuși nu a fost atât de distractiv precum părea ba din contră,m-a obosit și când m-am trezit cu două teancuri de cărți în pat și cu biblioteca varză am decis că nu a fost o idee tocmai strălucită,dar în fine,mai jos aveți vânătoarea mea prin bibliotecă.

1. Găseşte un nume de autor sau titlu de carte care să conţină litera Z.
Crescendo de Becca Fitzpatrick pentru că este una dintre cărțile mele preferate și ador coperta.

2. Găseşte o carte clasică.

Jane Eyre de Charlotte Brontë 

3. Găseşte o carte cu o cheie pe copertă.

Partea asta m-a scos din minți,mi-am răsturnat toată biblioteca (cea din camera mea și pe cea din sufragerie) și nu am găsit nici o carte cu o cheie deci da...nu avem carte cu o cheie pe copertă.

4. Găseşte în bibliotecă un obiect care nu e carte.
O păpușică de porțelan care am primit-o pe post de mărțișor acum câțiva ani.(Și pare care am cocoțat-o pe o cutie de bijuterii)

5. Găseşte cea mai veche carte din bibliotecă.
Nu știu dacă este cea mai veche dar cu siguranță arată de parcă a trecut prin războaie (cu mine presupun).

6. Găseşte o carte cu o fată pe copertă.

Cele treisprezece motive de Jay Asher,pentru că am intrat în depresie câteva zile mulțumită ei!


7. Găseşte o carte cu un animal.

8. Găseşte o carte în care protagonistul să fie bărbat.
Prima carte care mi-am luat-o în „adolescență” ca să zic așa,nu știu ce a fost în capul meu.

9. Găseşte o carte care să aibă numai cuvinte pe copertă.
O carte cu comentarii la română hehe.

10. Găseşte o carte cu ilustraţii.

11. Găseşte o carte care să aibă litere aurii pe copertă.
Nu știu cât de bine se vede dar Angelica este scris cu litere aurii.

12. Găseşte un jurnal (real sau fictiv)
Nu sunt sigură dacă este jurnal dar altceva nu am.

13. Găseşte o carte scrisă de un autor cu un nume comun. (ex: Ionescu, Popescu… )
Da,arată fabulos cartea,știu.=))

14. Găseşte o carte care să aibă pe copertă imaginea apropiată a ceva/cuiva.



Cele nouă vieți ale lui Chloe King de Liz Braswell pentru că tipa arată genial.Îmi amintesc că eram obsedată să am cartea pentru că am o obsesie pentru pisici dar s-a dovedit a fi cam plictisitoare.

15. Găseşte cartea a cărei acţiune se petrece cel mai devreme.

Grecia antică,deci cred că merge.

16. Găseşte o carte cartonată fără supracopertă.

17. Găseşte o carte turcoaz.
E a mamei dar nu mai contează,e turcoaz!

18. Găseşte o carte cu stele pe copertă.

19. Găseşte o carte care să nu aparţină genului Young Adult. 
Singuri în doi de Sandra Brown.
Mama are o grămadă de cărți siropoase de care nici nu-mi vine să mă ating așa că am pus și eu mâna pe ce am găsit,am deschis-o unde am nimerit și pot să zic ca titlul este destul de sugestiv,if you know what I mean.

Și cam asta este tot,dacă n-aveți ce face vă invit și pe voi să organizați o vânătoare în bibliotecă.Mult succes din partea mea!













1 comentarii:

Si eu am facut'o akum ceva timp :d a fost distractiv mie asa mi s'a parut :>

Trimiteți un comentariu