duminică, 9 iunie 2013

Dream cast : Vampirii din Morganville

Nu am găsit prea multe vedete care să se potrivească viziunii mele așadar dream cast-ul meu este cam mic în raport cu numărul destul de mare din serie.Lipsește inclusiv Shane Collins pentru care chiar nu am găsit pe nimeni care să mi se pară potrivit,tindeam spre Matt Prokop pentru că este iubitul lui Sarah Hyland și arată foarte simpatici împrună dar am zis că mai bine nu,mai ales că nu sunt foarte încântată nici de Claire pe care am găsit-o.Fără alte discuții vă prezint dream cast-ul meu pentru Vampirii din Morganville și chiar aștept propuneri pentru a-l completa. :)



 









3 comentarii:

Bun, nici Vampirii din Morganville nu am citit, deci iar nu ma pot pronunta. Si da, ma oftic :)) Sper ca in vacanta sa citesc si eu volumele :D

Super castul!Cred ca am facut si eu unul acum ceva timp...imi plac tipele pe care le-ai ales sunt sweet!
>:D<

@furelise: Chiar ți le recomand eu sunt moartă după seria asta! :)) De-abia aștept să apară următoarele cărți și la noi.
@Victoria: Mulțumesc! >:d< Dacă l-ai făcut chiar aș vrea să-l văd și eu. :)

Trimiteți un comentariu