sâmbătă, 1 iunie 2013

Last seen (#2)


Aseară m-am uitat la Tangled.Da, știu că a apărut acum 3 ani și nici eu nu știu pe ce planetă trăiesc de nu l-am văzut până acum,și dacă mai există și alte persoane în situația mea....uitați-vă la el cât mai repede!A fost atâââât de genial!N-am mai văzut un film animat atât de bun de ani de zile,aș putea spune cu ușurință că este filmul meu Disney preferat.Am râs și am plâns în ultimul hal și n-am mai găsit un film care să mă determine să fac asta de ceva timp.A fost chiar minunat,nu am cuvinte să îl descriu,probabil i-aș strica tot farmecul.
Și surpriză pentru cei care nu l-au văzut,astăzi îl vor da la televizor pe Antena 1 de la 20:30 (și probabil mă voi uita din nou la el).

Îl iubesc pe omu/personajul ăsta,o să vă facă să vă prăpădiți de râs,garantez.


1 comentarii:

E super dragut si de vreme ce eu nu sunt atat de moarta dupa animatii, asta mi-a intrecut asteptarile, este foarte dragut, amuzant, simpatic si da, Flynn e complet adorabil! <3 Mi-a placut foarte mult filmul.

Trimiteți un comentariu