joi, 20 iunie 2013

Last seen (#3) : Now You See Me


Acum câteva zile am reușit să ajung și eu la cinema (finally!!) și am văzut Now You See Me aka Jaful Perfect în română (noi românii suntem foarte inspirați când e vorba să traducem titluri de filme sau cărți but nevermind).Nu pot să zic că mă așteptam la cine știe ce,clar nu mă așteptam la ce s-a întâmplat de fapt în film,dar după ce l-am văzut chiar mi s-a părut genial.N-am mai văzut un film cu magicieni și nici în realitate nu am văzut prea mulți așadar filmul a fost bine venit și chiar m-au uimit de-a dreptul trucurile,mi s-au părut atât de inteligente!Tot filmul în sine este foarte ingenios după părerea mea,cel puțin la partea asta chiar m-a impresionat,nu m-aș fi gândit la unele chestii nici într-un milion de ani.Ca să fiu sinceră au fost câteva secvențe care m-au plictisit,mai precis cele în care cei doi moși, pe care îi puteți vedea și pe poster,se amenințau ca proștii unul pe altu....total inutil.Sfârșitul m-a șocat atât de rău încât mi s-a oprit creierul pentru câteva ore,nu puteam să procesez ceea ce s-a întâmplat,cred că am fost WTF pentru o bună perioară de timp dar într-un sens bun.Să mai menționez că am făcut și o pasiune pentru Jack Wilder,jucat de Dave Franco?Mai bine nu...nu cred că ați vrea să știți cum am traumatizat toată sala (erau doar 6 persoane deci este acceptabil) în momentul în care am crezut că a murit.Nu obișnuiesc să fac chiar așa la cinema dar eram în plină criză și măcar nu am făcut cum a făcut un anumit deștept în timpul filmul The Hunger Games,care a avut grijă să ne povestească tot ce urma să se întămple în film...mulțumesc din suflet pentru generozitatea ta!Vă las trailerul poate vă conving să îl vedeți iar dacă l-ați văzut,cum vi se pare?



1 comentarii:

l-am vazut si eu ieri si mi s-a parut absolut genial :x

Trimiteți un comentariu