joi, 27 iunie 2013

Last seen (#4)


Am dat iar în mintea copiilor și m-am apucat să mă uit la animații și cum tot trebuie să apară Despicable Me 2 cât de curând m-am gândit să mă uit și eu măcar la primu.Văzusem o mulțime de gif-uri cu piticănile alea galbene (care se numesc minioni) pe Tumblr și părea foarte amuzant...ei bine nu a fost.A fost drăguț și emoționant doar că mă așteptam la mai multă comedie,în schimb este un subiect destul de matur care mi-a plăcut.Îi admir cum au reușit să arate că un copil poate schimba până și un om care dorește răul.Pe de altă parte n-am nici cea mai mică idee care este treaba cu minionii.Ce sunt ei?Ce fac ei?De unde au apărut?Nu se menționează mai nimic despre ei,pur și simplu...apar și muncesc pentru Gru,ceea ce mi se pare ciudată,aș fi vrut să aibă și ei o istorie.Înainte să mă uit la film eram convisă că ei o să fie în prim-plan dar se pare că m-am înșelat.Voi l-ați văzut,ce părere v-a făcut?



1 comentarii:

Nu esti singura . Eu il astept varianta hd :x

Trimiteți un comentariu