miercuri, 19 iunie 2013

News about Divergent


"She hate ANYTHING that is made by the man"
Theo James începe să primească puncte în plus din partea mea,încă nu mă omor după el dar e pe drumul cel bun.:)) Și câteva poze noi...
  





Off: Shailene arată atâââât de ciudat în ultima poză,cel puțin partea de jos a corpului pare din altă poveste,tind să cred că este editată pentru că nu arată prea plăcut,sper că nu o să alerge așa și în film pentru că ar fi destul amuzant.Ca să nu mai menționez că are un decolteu la care nu mă așteptam ca Tris să-l aibă,dar presupun că este un lucru pozitiv totuși. =))

1 comentarii:

Mie imi place enooorm Theo James...mi se pare perfect pentru acest rol, pe bune. Daaar nu prea`mi place Shailene...mi se pare putin cam batranica pentru Tris. :D

Trimiteți un comentariu