[Recenzie] Două adevăruri și o minciună (#3 Jocul Minciunii) de Sara Shepard

Format: 130x200
Numar pagini: 288

Prezentare

Cum te-ai simti daca intreaga ta viata ar fi o minciuna?
Ce-ai face daca n-ai sti in cine sa ai incredere?
Cat de adanc ai sapa ca sa descoperi adevarul?

Povestea Emmei si a lui Sutton a ajuns la runda a treia, cu un nou slalom printre indicii si piste false. De data aceasta, in rolul de suspect al zilei se afla Thayer, fratele fugar al prietenei lor Madeline. Acesta a disparut inaintea lui Sutton, si umbla vorba ca cei doi erau implicati in niste ltreburi dubioase. Dar acum Thayer a reaparut - viu si nevatamat! -, iar Emma are o sarcina grea: sa-si dea seama daca el e doar un iubit care sufera, sau un fost iubit care se pregateste sa dezvaluie secretul Emmei, punand astfel capat periculosului ei joc.
Cel de-al treilea capitol din Jocul Minciunii adanceste misterul, in acelasi timp dezvaluind ceva mai mult din amintirile lui Sutton, pe masura ce Emma descopera alte si alte indicii. Si devine clar ca desi Thayer este marele suspect pe lista Emmei, el reprezinta si marea dragoste a lui Sutton.
Din nou avem de-a face cu o multime de drame si mistere - de la ciudata legatura intre gemene, inimi frante si secrete tulburatoare, pana la farse din Jocul Minciunii, vizite la inchisoare, rivalitate intre surori, intalniri romantice pe terenul de tenis, petreceri si probleme de familie.

Recenzie

Cred că m-am prins cum merge treaba cu seria asta,o carte bună,una nu....poate este strategie de marketing.Dacă după a doua carte am zis că nu o să-mi mai cumpăr continuările niciodată după cea de a treia mi-am schimbat părerea,nu pot să zic ca de data aceasta cartea a fost foarte bună dar în orice caz mi-a atras mai mult interesul decât precedenta.Acțiunea devine mai alertă odată cu apariția lui Thayer Vega,fratele dispărut a lui Madeline și în acelaș timp iubitul secret a lui Sutton.În jumătate de carte Emma se confruntă cu această problemă,să dovedească că Thayer este criminalul surorii ei gemene,însă pe moment se pare că acesta este nevinovat.În schimb Laurel se comportă cu asprime cu Emma de când Thayer apare în peisaj și aflam mai multe lucruri despre relația dintre cei trei.De asemenea,Ethan mă intrigă cel mai mult,mi se pare cam suspect și chiar dacă spune că o iubește pe Emma gesturile lui par mereu forțate,parcă nu vin natural.Nu știu dacă așa a vrut Sara să-și construiască personajul sau tipul chiar ascunde ceva,și din câte am citit ar avea și motive pentru care să o fi ucis pe Sutton,însă rămâne de văzut.

Citate

„Putem rămâne cât vrei tu,îi făgădui Ethan.Sau,mă rog,până mâine când începem orele la școală.”