joi, 6 iunie 2013

The Lying Game cast at BuildOn Charity Event


Zilele trecute o parte din castul serialului The Lying Game  au fost văzuți împreună la un eveniment caritabil.Până acum au apărut 2 sezoane iar apariția sezonului 3 va fi decisă luna asta.Eu sper să îl confirme,poate faptul că au participat la acest eveniment este un semn bun.Dacă vreți să citiți cărțiledupă care a fost făcut serialul le găsiți și la noi sub numele de Jocul minciunii și sunt publicate de Editura Leda.Eu am citit doar prima carte însă mi se pare foarte diferită de serial cea ce mă bucură într-un fel pentru că acum pot fi surprisă atât de continuarea cărții cât și de serial.Dacă nu l-ați văzut chiar vi-l recomand!Și vă prezint cei câțiva actori care au fost la eveniment.

Alexandra Chando aka Emma Becker și Sutton Mercer



Blair Redford aka Ethan Whitehorse


Allie Gonino aka Laurel Mercer

Charisma Carpenter aka Ann Rebecca Sewell




1 comentarii:

Alexandra e atat de scumpa, mor dupa ea!

Si eu sper sa le dea sezonul 3, ar fi nasol, avand in vedere cum s-a terminat sezonul 2...

Trimiteți un comentariu