marți, 4 iunie 2013

Versatile Blogger Award

Țin să îi mulțumesc în primul rând Denisei pentru acest premiu,m-a făcut să simt că fac și eu parte din această familie a bloggerilor.


Reguli:

1. Mulţumește-i persoanei care te-a nominalizat.
2. Include link-ul către blogul respectiv.
3. Selectează 15 bloggeriţe pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmăreşti constant.
4. Lasă un link la ultima lor postare pentru a le anunţa.
5. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine.

Deci am ajuns la pasul 3.Îmi cer scuze dacă unele dintre voi ați mai fost nominalizate și de asemenea îmi cer scuze dar încă nu cunosc foarte multe bloguri ...

-Meduza blândă 
-WeHeartBookz
-AripiDeHârtie
-Quiet!Imreading
-VisSauRealitate
-DragostePentruCărți
-Anna
-Victoria
-toți ceilalți care nu au primit încă acest premiu

Și acum trebuie să spun 7 lucruri despre mine,fir-ar.

1.Iubesc toate animalele însă iepurii și pisicile sunt preferatele mele.

2.Printre hobby-urile mele se numără și fansite-urile.Știți voi,acele site-uri realizate de fani pentru anumite vedete.... Momentan dețin cam 6 =))

3.Dorm zilnic cel puín o oră la prânz,altfel devin foarte irascibilă și nu sunt capabilă să fac nimic.

4.Sunt fană K-pop (Korean Pop).

5.Sunt pasionată de machiaj.

6.Sunt la Matematică-Informatică deși urăsc matematica iar informatica este oribilă.

7.Am observat că citesc mai încet decât alții.Nu știu dacă e din cauză că am probleme cu vederea sau procesez mai greu =))


So....


PS: O să las și comentarii celor pe care i-am nominalizat dar diseară (sper).Mă așteaptă două teste și o inspecție mâine deci vă rog să mă iertați.














7 comentarii:

Ohh mersi mult pentru nominalizare.<3 :-*

Și eu mulțumesc pentru nominalizare, o să postez zilele astea ;;)

Multumesc pentru nominalizare!!!!

Cu plăcere! >:d< Aștept să văd postările voastre. :)

tu faci parte din familia noastra de cand ti'ai creat blog ^.^ dintr;o familie maaaaaare si daca nu ti.am spus bine ai venit in ea ! >:D<

Trimiteți un comentariu