joi, 4 iulie 2013

Last seen (#5)


Da,cu Brad Pitt!Serios,nu înțeleg cum omul ală poate să arate atât de bine în absolut orice film și îi iubesc părul.Din fericire sau nu,nu m-am uitat la trailer înainte...credeam că e doar un război,Apocalipsa bla bla chestii de genu,așadar când m-am trezit cu niște creaturi care se dădeau cu capul de toate geamurile și pereții numai pentru a mușsca alți oameni am rămas cam wtf,nu m-aș fi așteptat la asta niciodată.Și culmea,mai aflu că chestiile  oamenii aia care mârâie și se comportă mai ceva ca niște animale,sunt zombii....și eu care credeam că zombii se mișcă foarte încet și mănâncă creier,oh well.M-a enervat că are exact structura tipică a unui film care ține peste 2 ore,la început trag de timp cu chestii inutile iar apoi la sfârșit îndeasă în ultimele 10 minute toate chestiile interesante,bătaie de joc.Nu mi-a plăcut că până la urmă ne-a lăsat în pom cu toată această maladie a zombiilor,nu spune cum a apărut sau de ce și metoda prin care au reușit să se ferească de ei mi se pare cam trasă de păr dar nu vreau să dezvălui chiar tot.Sfârșitul cam dezamăgitor,chiar îmi doream să existe o metodă prin care să poată salva și toți acei oameni-zombii,dar se pare că nu s-a putut.Dacă sunteți slabi de îngeri ca mine nu prea vi l-aș recomanda,cel puțin nu în 3D,doar dacă nu cumva vă face plăcere să vă treziți cu o creatură drept în fața ochiilor,a fost oribil.


2 comentarii:

Eu ador filmul asta l-am vazut imediat cum a aparut si este bestial .Plus ca il are pe Brad Pitt :))

Brad face tot filmul =))

Trimiteți un comentariu