marți, 29 noiembrie 2016

Puncte și suspensie

    Am un defect mare, mă atașez obsesiv de persoane pe care nici măcar nu le cunosc atât de bine dar în mintea mea am impresia că îi plac.... dar de regulă totul se schimbă când ajung să îi știu. Pot să văd o persoană și să mă gândesc la ea zile întregi, pot să îmi creez o iluzie despre cineva care să dureze luni întregi. Iar apoi descopăr ceva despre ei și îmi trece aproape instant.

    Am făcut asta mai bine de 6 luni. Am terminat obsesia pentru acea persoană și m-am simțit liberă, până când m-am întors la persoana de care eram obsedată înainte de asta....WHAT.THE.FUCK.BRAIN.

    Cumva în creierul meu se creează o legătură între mine și persoană respectivă, o legătură bazată pe absolut nimic. Poate nici nu îi știu numele, poate nu am vorbit niciodată, dar nu, creierul meu se decide ca este o idee bună să mi se pună pata pe orice străin.

    Și asta nu este tot, o duce cu totul la extrem, până când ajung să mă simt ca un nimic, să mă gândesc că nu am nicio șansă să fim măcar prieteni, doar vorbește cu o mulțime de oameni mult mai buni ca mine....așa că încep să mă compar cu toate persoanele din anturajul ei. Ajung să fiu deprimată pentru motive penibile ca : ei i-a dat like la poză și mie nu, cum de a văzut postarea ei și pe a mea nu.


    Mai există o parte rațională a minții mele care mă face să mă dau cu capul de pereții și îmi amintește că mă comport ca o fetiță de 11 ani. Ar trebui să îmi vin în fire, dar nu știu cum....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu