vineri, 30 decembrie 2016

2016 – un rezumat


Zilele trecute mă gândeam că se termină anul și încercam să-mi amintesc ce am făcut în 2016. Încercam și nu îmi trecea nimic prin minte, drept dovadă că viața mea este foarte palpitantă. Așadar, în seara asta, după un pahar de coniac, m-am decis să îmi storc creierii și să îmi amintesc ce am făcut eu în acest an. Urmează o listă, cât de cât în ordine cronologică.

Am început 2016 gândindu-mă la tine.
Am luat 8 la un examen și m-am ofticat în ultimul hal. Am luat note mai mici la alte examene dar nu m-am ofticat atât de tare.
M-am dus la facultate cu autobuzul pentru că îmi era frică să conduc din cauza gheții.
Mi-am cumpărat o cămașă roșie de la LC Waikiki.
În primăvară mi s-a pus pata pe un coleg pentru că era înalt (și bogat).
Am jucat tenis pentru prima oară și  mi-a plăcut, chiar dacă sunt un dezastru la orice sport.
Am început să mă uit la tenis la televizor.
Am făcut o vizită în Bulgaria de o zi.
Am dus jucării la o casă de copii.
Am început să cred în Legea atracției și a funcționat destul de bine până când am obosit și am început să gândesc iar negativ.
Am lovit o mașină. I-am provocat doar o denivelare a portierei, care se vedea doar dacă te uitai din lateral.
Mi s-a făcut plângere la poliție.
M-am gândit să mă sinucid pentru că sunt prea proastă.
M-am uitat la Game of thrones doar ca să înțeleg ce vorbeau prietenele mele. Mi-a plăcut dar încă nu înțeleg toată obsesia cu serialul ăsta, scuze.
Am făcut practică.
Am dat de tine la practică.
Am fost la munte și a fost perfect chiar dacă îmi era dor de casă din prima zi.
Iubesc Transfăgărășanul, vă rog lăsați-mă acolo.
M-am întâlnit pentru prima oară cu o prietenă de la București cu care vorbesc de câțiva ani.
Am fost la ziua Marinei. Oh God, so many people.
Am stat câteva zile numai cu o colegă.
Am fost de două ori la plajă și este o mare realizare pentru mine.
La plaja s-a dat la mine un tip cu 12 ani mai mare și a fost foarte awkward.
Mi-am mai luat o pisică.
Am dat două măriri.
Am dat mărire de la 8 ca să iau 9. O urăsc pe profesoara aia.
A murit bunica și nu am putut să plâng.
Cred că am plâns de două ori tot anul.
Am plâns când am văzut Me Before You și nu pentru că m-a emoționat filmul în mod special, ci pentru că mi-am dat seama că nu fac nimic cu viața mea.
Am intrat la fără taxă.
Am început anul trei de facultate.
Am fost motivată să scap de anxietatea socială.
M-am înscris într-o organizație studențească.
Mi-a pierit toată motivația după.
Mi-a trecut crush-ul început din primăvară și de data asta definitiv.
Am realizat că nu mă pot integra în grupuri și deja vreau să ies din organizație.
Dar hey, ești si tu în ea, doar că în departamente diferite.
Ți-am zis prima oară „bună” la întâlnirea de consiliu.
Mi-ai răspuns. La plecare ți-am făcut cu mâna și tu m-ai întrebat dacă plec deja.
M-am înscris la un concurs și am luat locul 2.
Aparent și tu te-ai înscris la concursul ăla.
Am mers noaptea până la Cazino și a fost genial.
Am mâncat tiramisu la o cofetărie și încă îmi plouă în gură.
Ne-am întâlnit la bibliotecă și am vorbit doar pentru că te-a băgat în seamă prietena mea.
Mi-am dat seama că prietena mea știe mai multe despre tine decât mine și sunt invidioasă pe ea.
M-am spovedit și împărtășit, deși nu simt că am ținut post așa cum ar trebui.
Am jucat Metropoly după mult timp și acum vreau să-mi cumpăr mai multe jocuri de societate. Why are they so expensive?!
Am primit niște cadouri geniale de ziua mea.
Cred că a fost prima zi de naștere în care nu am fost deprimată.
Am primit un colet de la o prietenă din București.
Am fost în club pentru prima oară în mulți ani. Nu cred că am ratat mare lucru toți anii ăștia.
Știu că n-ar trebui, pentru că am de învățat, dar am început să citesc câteva pagini din Invitație la vals.

De ce atât de multe lucruri par să aibă legătură cu tine anul ăsta? Ah, da, pentru că închei și anul ăsta tot cu gândul la tine, nici nu știu de ce, nu mi-ai dat niciun motiv să o fac.

Per total, sincer nu pot spune că a fost un an urât, a fost un an așa cum ar trebui să fie, așa cum este și viața până la urmă.... cu bune și rele.


Sper să aveți un an fericit  în care să nu vă irosiți timpul gândindu-vă fără rost la alte persoane!




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu