sâmbătă, 31 decembrie 2016

Un nou an, un nou sfârșit

Este oficial 2017. Este ora două iar eu încerc să mă îmbăt, probabil o să adorm până o să reușesc, dar am vrut să scriu asta cât încă mai pot să leg cuvintele.

Am încercat să vorbesc cu tine pe facebook în seara asta și sincer nu înțeleg de ce nimeni nu vrea să vorbească cu mine. Sunt chiar atât de praf la conversații? Sunt cea mai proastă companie? Nu știu să-mi aleg cuvintele? Care este problema?

Ai lăsat conversația de atâtea ori în aer fără să mai spui nimic și eu am tot încercat. Am încercat, jur, dar nu vreau să par și mai disperată decât sunt deja, dacă chiar ai fi vrut să vorbim ai fii continuat discuția...

Presupun că nu a fost să fie.

Nu vă gândiți că este vreo decepție în dragoste, pentru că nu este. Nu voiam altceva decât să îl cunosc. Am nevoie de prieteni mai înainte de toate. Poate am mai multă nevoie de mine decât de prieteni.

Presupun că instinctul meu este cel mai ieftin truc. Mai ceva ca în melodia lui Marius Moga.

Mi s-a întâmplat de două ori să întâlnesc oameni și să simt o legătură instant, ca și cum i-aș fi cunoscut de dinainte. De fiecare dată s-a sfârșit prost. De ce?

Îmi pare rău, nu mai încerc, sunt prea obosită.

Sper să nu mai scriu despre tine. Sper.

E ultima oară.


Îmi pare rău...


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu